2 στη 12η

Πολιτιστικό Πρόγραμμα. Μαθητικό περιΟΔΙΚΟ: 2 στη 12η. Τεύχος 12ο. Σχολική Χρονιά: 2011 - 2012. Υπεύθυνοι Καθηγητές: Σταύρος Μίχος, Αναστάσης Στρατουδάκης.


Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ή η ΜΑΘΗΤΡΙΑ της ΔΑΜΑΣΚΟΥ.

Προτελευταία σχολική ημέρα
και κλείνουμε το Ιστολόγιό μας
για φέτος, σχολική χρονιά: 2011 - 2012,
με αυτή τη ΜΑΓΙΚΗ και ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

Αφιερωμένη σε όλους τους Μαθητές.
 


H εφτάχρονη πιτσιρίκα που πουλάει τα γλυκά στο δρόμο της Δαμασκού και ταυτόχρονα γράφει τα μαθήματά της (!) δεν άφηνε με τίποτε τον Wasim Kheir Beik να την φωτογραφήσει.
Τελικά ο φωτογράφος του πρακτορείου SANA πήρε αυτό που ήθελε με φακό από 30 μέτρα απόσταση (μαζί και το πρώτο βραβείο για το 2007 από την Ένωση Αραβικών Πρακτορείων Ειδήσεων), χαρίζοντας και σε μας τη θαυμάσια αυτή εικόνα με τα συγκινητικά μηνύματα.


ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΦΤΑΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ, 

Η Ένωση Αραβικών Πρακτορείων ειδήσεων (SANA), για την οποία δουλεύει ο Wasim Kheir Beik, έδωσε το πρώτο βραβείο για το 2007 στον φωτογράφο και 1.000 δολάρια ως έπαθλο, και προώθησε την φωτογραφία στο παγκόσμιο δίκτυο με τίτλο: «Εκπαίδευση και εργασία».

Όταν ρωτήθηκε ο Wasim Kheir Beik  για το μήνυμα που ήθελε να στείλει μέσα από τη φωτογραφία του, απάντησε: «Θέλω να αποδείξω ότι ο άνθρωπος με θέληση και μόχθο μπορεί να νικήσει τη φτώχεια».

Ο νεαρός φωτογράφος άλλωστε δεν συμφώνησε με τον τίτλο που έδωσε η SANA στη φωτογραφία του. Γι’ αυτόν, στη φωτογραφία ταιριάζει ο τίτλος: «Η Πρόκληση»


Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ένα κοτόπουλο διασχίζει το δρόμο!!!!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
Ένα κοτόπουλο διασχίζει το δρόμο.
        
ΕΡΩΤΗΜΑ:  Γιατί διέσχισε το δρόμο;



ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
            
ΠΛΑΤΩΝ: Για το καλό του. Στην άλλη πλευρά του δρόμου βρίσκεται η αλήθεια.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: Είναι στη φύση του κοτόπουλου να διασχίζει τους δρόμους.

ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ: Κι όμως τον διέσχισε.

ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ: Ο σκοπός, να περάσει το κοτόπουλο το δρόμο, αγιάζει τα μέσα - όποια κι αν είναι αυτά.

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ: Ήταν ιστορικά αναπόφευκτο.

ΔΑΡΒΙΝΟΣ: Τα κοτόπουλα στο πέρασμα των αιώνων επιλέχτηκαν από τη φύση με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σήμερα γενετικώς ικανά να διασχίζουν δρόμους.

ΣΙΓΚΜΟΥΝΤ ΦΡΟΙΝΤ: Το γεγονός ότι ασχολείστε με το εάν το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο αποδεικνύει ότι διακατέχεστε από σύνδρομα ανασφάλειας και ότι η σεξουαλικότητά σας είναι καταπιεσμένη.

ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ: Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου κάθε κοτόπουλο θα είναι ελεύθερο να διασχίζει το δρόμο χωρίς να δίνει λογαριασμό για την πράξη του.

ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΑΓΚΑΡΙΝ: Για να πάει εκεί όπου κανένα άλλο κοτόπουλο δεν έχει πάει πριν.

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Εμείς με σεμνότητα και ταπεινότητα εξασφαλίσαμε τις προϋποθέσεις σε όλα τα κοτόπουλα της Ελλάδος να διασχίζουν ανεμπόδιστα τους δρόμους, χωρίς παρέμβαση νταβατζήδων.

ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας αναγγείλουμε ότι μόλις κυκλοφόρησε το νέο Chicken Office 2010 που δεν διασχίζει μόνο το δρόμο, αλλά εκκολάπτει, αρχειοθετεί, σχεδιάζει και άλλα ενδιαφέροντα.

ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΚΑΣ: Αξιοσέβαστο κοτόπουλο, χαίρομαι που η ελληνική σου παιδεία, σου επιτρέπει να περνάς το δρόμο με το ήθος και το κάλλος των αρχαίων μας προγόνων... Να προσθέσω επίσης, ότι είναι ντροπή και διασυρμός να χαρακτηρίζεται η Επανάσταση, Χούντα και το κοτόπουλο το γνωρίζει καλώς.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Μόνο εγώ, εδώ στο Τηλεάστυ, τόλμησα να πω και να αποκαλύψω ότι το κοτόπουλο προήλθε από ισραηλίτικο αβγό...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πρέπει να αφουγκραστούμε τις σκέψεις και τις ανάγκες που έχει το κάθε κοτόπουλο. Να νοιώθει ότι έχει την ελευθερία να περπατάει στους δρόμους χωρίς τον φόβο των τροχοφόρων της δεξιάς!

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ: Το κοτόπουλο είναι τυχερό που δεν διασχίζει τον δρόμο που μένει ο κ. Πάγκαλος! Θα είχε γίνει θύμα της αχαλίνωτης όρεξής του!

ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Οι αντεργατικές πολιτικές που ακολουθούν ΠΑΣΟΚ και δεξιά έχουν ωθήσει τα κοτόπουλα στους δρόμους.

ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Ω υπερφίαλη όρνις, ω πουλοκλαίουσα, περιπεσούσα στις υποανθρωπιστικοαναλυτικές σου διακυμάνσεις, πώς θα διασχίσεις τον σπαρμένο με οιοφαινάκες υποσχέσεις δρόμο, ω κνώδαλο;

ΕΝΑΣ ΙΝΔΟΣ: Εμείς έχουμε αγελάδες που κάνουν το ίδιο.

ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ Ν.Α.Σ.Α.: Στείλαμε πρώτα το κοτόπουλο για να μελετήσουμε τις συνθήκες διάβασης, πριν στείλουμε κάποιον άνθρωπο.

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: Πιάσ' το γρήγορα πριν περάσει απέναντι.

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Τα Αρχαία Ελληνικά στα βρετανικά σχολεία!


Τα αρχαία ελληνικά περιλαμβάνονται στις ξένες γλώσσες που θα διδάσκονται οι μαθητές στη Βρετανία από την ηλικία των επτά ετών, σύμφωνα με το νέο σχολικό πρόγραμμα που έθεσε προς δημόσια διαβούλευση η βρετανική κυβέρνηση και πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από το 2014. Οι μαθητές θα μαθαίνουν να διατυπώνουν ολοκληρωμένες προτάσεις με τη σωστή προφορά και να εκφράζουν απλές ιδέες. Ανάμεσα στις προτεινόμενες ξένες γλώσσες είναι τα αρχαία ελληνικά, τα λατινικά και τα μανδαρίνικα.
Οι καθηγητές θα χρησιμοποιήσουν διάφορα τραγούδια και ποιήματα ως εκπαιδευτικά εργαλεία, τα οποία θα φέρουν σε επαφή τους μικρούς μαθητές με τη γλώσσα, διά μέσου της αποστήθισης. Η εισαγωγή της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στο δημοτικό φαίνεται να τυχαίνει ευρείας συναίνεσης. Ο υπουργός Παιδείας Στίβεν Τουίγκ δήλωσε στο BBC ότι «η κυβέρνηση έχει απόλυτο δίκιο να κάνει υποχρεωτική τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών από την ηλικία των επτά ετών». Πρότεινε, μάλιστα, αυτό να ξεκινάει σε ακόμη μικρότερες ηλικίες.
«Τα παιδιά θα αγαπήσουν τις γλώσσες εάν τους δοθεί η ευκαιρία να τις μάθουν από μικρή ηλικία. Η κυβέρνηση προτείνει τα επτά χρόνια. Θα ενθάρρυνα τα σχολεία να αρχίσουν τη διδασκαλία από πολύ νωρίτερα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Στη Βρετανία σήμερα οι ξένες γλώσσες είναι προαιρετικό μάθημα στο γυμνάσιο. Όπως διαπιστώθηκε, όμως, το ενδιαφέρον των μαθητών μειωνόταν χρόνο με το χρόνο. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010 μόλις το 43% των 14χρονων μαθητών ζήτησε να διδαχθεί κάποια ξένη γλώσσα, όταν το ποσοστό αυτό ήταν 75% το 2002.

| 17:30 - 13 Ιουνίου 2012 

πηγή: newsit.gr

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Πρωταθλητές στο σκονάκι και την αντιγραφή οι Έλληνες μαθητές και φοιτητές

Τεράστιες διαστάσεις έχει λάβει τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της αντιγραφής στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, αφού οι μαθητές και οι φοιτητές, σχεδόν στο σύνολο τους, έχουν επιλέξει τουλάχιστον μια φορά αυτόν τον… μη παραδοσιακό τρόπο για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.

Σύμφωνα με έρευνα της Μυρτώς Καρατάσου, στα πλαίσια φοίτησης της στο τμήμα ψυχολογίας του Ελληνοβρετανικού κολλεγίου, παρατηρείται τεράστιο ποσοστό θετικών απαντήσεων του δείγματος που ερωτήθηκε για το αν έχει αντιγράψει ποτέ, γεγονός που αποδεικνύει ότι το φαινόμενο είναι εδραιωμένο και διαδεδομένο και φυσικά καθόλα γνωστό και στους εκπαιδευτικούς!

Όπως προκύπτει, η ευκολία της μεθόδου της αντιγραφής έχει συσχετιστεί με την πρακτική που εφαρμόζουν οι μαθητές και οι φοιτητές να εκλογικεύουν τις πράξεις τους, ώστε να νοιώθουν ουδέτερα και να αποφεύγουν τις τύψεις και τις ενοχές. Στους 101 ερωτηθέντες, όλοι έστω και για μια φορά της εκπαιδευτικής τους πορείας είχαν χρησιμοποιήσει μία μέθοδο που καταδικάζεται από τους κώδικες ηθικής του εκάστοτε εκπαιδευτικού ιδρύματος στο οποίο ανήκουν ή ανήκαν.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στο ερώτημα των… μεθόδων της αντιγραφής:


1. Η βοήθεια να αντιγράψει κάποιος-α από εσάς, με ποσοστό συχνότητας 90% ( ποσοστό θετικών απαντήσεων)
2. Η αντιγραφή από άλλον-η, με ποσοστό συχνότητας 94% (ποσοστό θετικών απαντήσεων)
3. Η απόδοση σωστής απάντησης σε τεστ ή διαγώνισμα σε άλλον-α, με ποσοστό συχνότητας 99% ( ποσοστό θετικών απαντήσεων)
4. Αν έχετε ζητήσει από κάποιον-α να σας δώσει τη σωστή απάντηση σε τεστ ή διαγώνισμα, με ποσοστό συχνότητας 92,1% (ποσοστό θετικών απαντήσεων)
5. Αν έχετε ζητήσει να λάβετε τις σωστές απαντήσεις από κάποιον-α που είχε ήδη τελειώσει την εξέταση, με ποσοστό συχνότητας 80,2% ( ποσοστό θετικών απαντήσεων)
6. Έχετε ποτέ χρησιμοποιήσει σκονάκι, γραπτές σημειώσεις, με ποσοστό συχνότητας 88,1% (ποσοστό θετικών απαντήσεων)
7. Έχετε ποτέ λάβει απαντήσεις κατά τη διάρκεια διαγωνίσματος/τεστ με τη χρήση νοημάτων από άλλον-η, με ποσοστό συχνότητας 67,3% ( ποσοστό θετικών απαντήσεων)
8. Έχει ποτέ άλλος-η γράψει διαγώνισμα/τεστ για λογαριασμό σας, με ποσοστό συχνότητας 69,3 % (ποσοστό θετικών απαντήσεων)
9. Έχετε ποτέ επιτρέψει σε άλλον-η να αντιγράψει από εσάς εργασία, με ποσοστό συχνότητας 56,4 % (ποσοστό θετικών απαντήσεων)
10. Έχετε ποτέ αντιγράψει από άλλον-η εργασία, με ποσοστό συχνότητας 68,3% ( ποσοστό θετικών απαντήσεων)
11. Έχετε ποτέ αντιγράψει μερικές προτάσεις για να γράψετε εργασία, χωρίς να έχετε αναφέρει την πηγή σας, με ποσοστό συχνότητας 61,4 % ( ποσοστό θετικών απαντήσεων)
12. Έχετε ποτέ συνεργαστεί προκειμένου να ολοκληρώσετε μία εργασία, ενώ δεν επιτρεπόταν, με ποσοστό συχνότητας 48,5 % ( ποσοστό θετικών απαντήσεων).

Όπως σχολιάζει η ερευνήτρια Μυρτώ Καρατάσου, «όσο η μη συμμόρφωση με τους κανόνες και τις αρχές της διαφάνειας στην παιδεία και το εκπαιδευτικό σύστημα δεν θεωρούνται ως κάτι το σοβαρό και άξιο προσοχής, τόσο περισσότερο θα αυξάνεται το φαινόμενο της αντιγραφής και των ανέντιμων μεθόδων. Εφόσον αυτό εκλογικεύεται και εκλαμβάνεται ως κάτι φυσιολογικό, τότε αυτό θα συνεχίζεται και θα αυξάνεται αριθμητικά»…



Πηγή: madata