2 στη 12η

Πολιτιστικό Πρόγραμμα. Μαθητικό περιΟΔΙΚΟ: 2 στη 12η. Τεύχος 12ο. Σχολική Χρονιά: 2011 - 2012. Υπεύθυνοι Καθηγητές: Σταύρος Μίχος, Αναστάσης Στρατουδάκης.


Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

UNICEF - Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών 2010-2011

Εμβόλια, φαγητό και σχολεία από τα παιδιά για τα παιδιά!

Με αυτό το κεντρικό σύνθημα η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF καλεί
τα σχολεία να λάβουν μέρος στο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
που απευθύνεται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Προσχολική, Πρωτοβάθμια,
Δευτεροβάθμια) και υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας.

Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών
για τα προβλήματα των συνομήλικών τους στον αναπτυσσόμενο κόσμο και η
ενίσχυση του έργου της UNICEF.
Η UNICEF με την βοήθεια των εκπαιδευτικών προσκαλεί τα παιδιά να
ενημερωθούν και να αναζητήσουν τις αιτίες των προβλημάτων των παιδιών
του κόσμου ώστε να κατανοήσουν και τους τρόπους επίλυσης.
Με πραγματικές ιστορίες παιδιών με δραστηριότητες και παιχνίδια οι μαθητές
συμμετέχουν, εκφράζονται, δημιουργούν. Τα σχολεία που θα πάρουν μέρος στο
πρόγραμμα θα βραβευθούν από τη UNICEF.
Τα αποτελέσματα της δουλειάς τους θα παρουσιασθούν σε εκδηλώσεις που
το κάθε σχολείο θα πραγματοποιήσει στο χώρο του όπου οι εκπαιδευτικοί θα
παρουσιάσουν στους μαθητές, τους γονείς και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα
το βραβείο που θα πάρουν από τη UNICEF.
Το πρόγραμμα «Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών» έχει αξιολογηθεί από την
Επιτροπή Δικαιωμάτων του Παιδιού που εδρεύει στη Γενεύη ως το καλύτερο που
γίνεται στη χώρα μας για την προώθηση και ευρεία διάχυση του περιεχομένου της
Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού.

Το πρόγραμμα διεξάγεται στα πλαίσια της Εκπαίδευσης για την Ανάπτυξη.

Πώς μπορώ να επεξεργαστώ το πρόγραμμα;
Εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς. Μπορείτε είτε να ασχοληθείτε ευκαιριακά,
είτε σε ετήσια βάση, ή να το εντάξετε στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης, της ολυμπιακής παιδείας,
 της αγωγής υγείας, ή των πολιτιστικών σας δραστηριοτήτων.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου